FREDO Звіт
Компанія ФРЕДО інтегрує сервіси FREDO Звіт та FREDO ДокМен в типові конфігурації систем автоматизації бізнесу (BAS, UA-Бюджет), що дозволяє користувачам систем автоматизації бізнесу здавати звітність, адмініструвати ПДВ, обмінюватись первинними документами безпосередньо зі своїх конфігурацій, не використовуючи при цьому транзитні файли, обробки, тощо.
Існують наступні спеціалізовані сервіси:
- FREDO Звіт — здача електронної звітності до контролюючих органів, реєстрація ПН/РК в ЄРПН, електронне адміністрування ПДВ, обмін ПН/РК між контрагентами;
- FREDO ДокМен — обмін будь-якими електронними документами між контрагентами
Всім користувачам систем автоматизації бізнесу сервіс FREDO Звіт надається без додаткової оплати в рамках інформаційно-технологічного супроводу ІТС ПРОФ.
Сервіс «FREDO Звіт» надає такі можливості:
- шифрування та підпис документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
- формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно»;
- перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях;
- дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;
- реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;
- обмін податковими документами між контрагентами;
- отримання довідки про стан рахунку ПДВ;
- пакетна обробка документів.
Сервіс працює в режимі 24*7 цілодобово без вихідних і святкових днів.
Доступ до сервісу «FREDO Звіт» (локальна версія на одну організацію) надається без додаткової оплати користувачам програм для автоматизації бізнесу, які мають договір ІТС ПРОФ (платний або пільговий), Ретро або річну підписку на пакет «Бухгалтерський».
За додаткову плату будь-який офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу може оформити річний доступ до пакету сервісів FREDO («FREDO Звіт» і «FREDO ДокМен»).
Окремо, доступ до сервісу «FREDO Звіт» може оформити будь-який офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу на строк від 1 до 12 місяців.
При використанні програми для автоматизації бізнесу для ведення обліку в декількох організаціях, слід оформити доступ до сервісу «FREDO Звіт» для кожної юридичної або фізичної особи.
У разі необхідності роботи сервісу «FREDO Звіт» в мережі, слід для кожної організації оформити разовий перехід на мережеву версію. У подальшому, після продовження доступу до сервісу «FREDO Звіт», буде надаватись мережевий доступ.
Сервіс «FREDO ДокМен» – це сервіс користувачам програм для автоматизації бізнесу, за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу «FREDO ДокМен» з програмами для автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт, товарними накладними й іншими документами безпосередньо з програми без створення зовнішніх проміжних файлів.
Сервіс «FREDO ДокМен» дозволить зекономити час та кошти, позбувшись необхідності роздруковувати та видавати (надсилати поштою) паперові копії бухгалтерських документів своїм контрагентам.
Звертаємо увагу, що обмін податковими документами (ПН/РК) здійснюється за допомогою сервісу «FREDO Звіт».
Сервіс «FREDO ДокМен» надає такі можливості:
- створення первинних документів за існуючими шаблонами безпосередньо в сервісі «FREDO ДокМен»;
- вивантаження рахунків, актів виконаних робіт, товарних накладних й інших документів з програм для автоматизації бізнесу в сервіс «FREDO ДокМен» натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
- підписання, шифрування і відправка документів контрагентам-користувачам, які використовують сервіс «FREDO ДокМен», а також програми M.E.Doc, FlyDoc, Сота, по прямому з'єднанню або за поштовим з'єднанням через платформу ПТАХ, або засобами електронної пошти;
- отримання від своїх контрагентів, які використовують сервіс «FREDO ДокМен» або програми M.E.Doc, FlyDoc, Сота, електронних документів;
- завантаження із сервісу «FREDO ДокМен» в програми для автоматизації бізнесу рахунків, актів виконаних робіт, товарних накладних й інших документів натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
- пакетна робота з документами;
- робота з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) всіх основних акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними КЕП від Державної Податкової Служби України;
- наявність модулів «Довільне підписання» і «Універсальний документ» – можливість імпорту в програму файлів будь-якого формату для підписання КЕП та відправлення на довільні електронні адреси або підписання та шифрування файлів будь-якого формату і відправка їх контрагентам, які використовують «FREDO ДокМен», M.E.Doc, Сота, FlyDoc.
Доступ до сервісу «FREDO ДокМен» (локальна версія на одну організацію) надається без додаткової оплати користувачам програм для автоматизації бізнесу, які мають договір ІТС ПРОФ (платний або пільговий), Ретро або річну підписку на пакет «Бухгалтерський».
За додаткову плату будь-який офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу може оформити річний доступ до пакету сервісів FREDO («FREDO Звіт» і «FREDO ДокМен»).
Окремо, доступ до сервісу «FREDO ДокМен» може оформити будь-який офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу на строк від 1 до 12 місяців.
На один реєстраційний номер програми для автоматизації бізнесу (крім клієнтських ліцензій) можна оформити тільки одне основне підключення до сервісу «FREDO ДокМен». За необхідністю підключення декількох організацій до сервісу «FREDO ДокМен», облік для яких ведеться за допомогою однієї програми, слід оформити додаткове підключення до сервісу «FREDO ДокМен» для кожної організації.