FlyDoc
Сервіс підтримує роботу з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) всіх акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними КЕП від Державної Податкової Служби України.
Сервіс дозволяє обмінюватися між контрагентами:
- рахунками,
- актами виконаних робіт,
- видатковими накладними,
- податковими накладними та додатками 2 до них безпосередньо з програм для автоматизації бізнесу.
Основні можливості сервісу FlyDoc:
- Створення, підписання, відправка, отримання, узгодження і відхилення електронних документів.
- Створення електронних документів на підставі документів системи для автоматизації бізнесу.
- Створення документів в системі для автоматизації бізнесу на підставі вхідних електронних документів.
- Реєстрація податкових накладних та додатків №2 до них в ДПС.
- Зв'язок і контроль відповідності облікових документів систем для автоматизації бізнесу і електронних документів.
- Групове підписання та відправка електронних документів.
- Створення, підписання та відправка електронних документів за розкладом.
- Перевірка сертифікатів і установка позначки часу при підписанні електронних документів.
- Автоматичне отримання електронних документів.
- Відображення факсиміле на електронних документах.
- Відправлення вкладених файлів до первинних документів.
- Відправлення посилання на документ на електронну пошту контрагента.
Умови отримання сервісу
Сервіс FlyDoc може оформити будь-який користувач основної поставки програмних продуктів BAS. На один реєстраційний номер основної поставки можна оформити необмежену кількість доступів до сервісу FlyDoc. При оформленні доступу до сервісу FlyDoc необхідно обов'язково вказати реєстраційний номер основної поставки і код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.
Після придбання користувачем сервісу, обслуговуюча компанія повинна передати дані для реєстрації доступу до сервісу за звичайними каналами. Ключ активації буде готовий протягом доби після реєстрації доступу до сервісу і буде доступний користувачеві безпосередньо в сервісі FlyDoc. Ключ активації діє протягом року з дати реєстрації доступу до сервісу.
Користувачі базової версій не зможуть використовувати сервіс FlyDoc, тому що в базових версіях програм закрита можливість зміни коду конфігурації і відповідно інтеграція сервісу FlyDoc неможлива. Користувачам базових поставок рекомендується використовувати сервіс FREDO ДокМен. (посилання на Фредо ДокМен).
Ціна
Назва сервісу | Ціна, грн. |
---|---|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік | 6 000,00 |
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік | 3 000,00 |